FAQ (časté otázky)

Otázky ohľadne predaja

Objednávku vytvoríte jednoduchým kliknutím na ikonu nákupného koša. O správnom objednaní tovaru budete informovaný potvrdením objednávky, ktoré dostanete ako správu do Vami zadanej e-mailovej adresy.

Samozrejme, ponúkame i osobný odber v kamennej predajni: Levická 12, 952 01 Vráble. Osobný odber treba uviesť pri objednávke, aby sme Vám tovar vopred prichystali resp. zabezpečili.

Za objednaný tovar je možné zaplatiť v hotovosti pri prebratí tovaru alebo prevodom na účet. Pri zvolenom spôsobe prevodu na účet Vám potrebné informácie k platbe prídu mailom pri potvrdení objednávky.

Jednotlivé dodacie doby sa odlišujú v závislosti dostupnosti tovaru na sklade. Tovar skladom odosielame do 48 hodín.

V prípade platby prevodom, budú zásielky odoslané až po pripísaní sumy na účet predávajúceho.

Otázky ohľadne reklamácie a servisu

Kupujúci má právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru. Spotrebiteľ môže použiť „Formulár na odstúpenie od zmluvy“. V prípade, že sa takto rozhodnete, pošlite nám spolu s formulárom o odstúpení od zmluvy, číslo objednávky, dátum nákupu a číslom účtu pre finančné vysporiadanie. Tovar je nutné zaslať spolu s dokladom o kúpe a formulárom najneskôr do 14-tich dní od dňa odstúpenia od zmluvy a to späť na adresu sídla: Horný Ohaj 100, 952 01 Vráble.

Tovar môžete vrátiť i osobne na predajni: Levická 12, 952 01 Vráble.

Pri vrátení zasielajte /odovzdajte tovar nepoškodený vrátane dokumentácie, príslušenstva a pod. Pri odstúpení od zmluvy znášate všetky náklady spojené s vrátením tovaru.

Kupujúci reklamovaný tovar zašle spolu s reklamačným formulárom na vlastné náklady spolu s kópiou faktúry na adresu predávajúceho: Horný Ohaj 100, 952 01 Vráble. Reklamácie tovaru budú vybavené v súlade s občianskym zákonníkom Slovenskej republiky a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady a poškodenie tovaru spôsobené nesprávnym použitím, zlou manipuláciou alebo neprimeraným použitím výrobku.

Áno, záručný servis ako i servis na u nás zakúpené stroje poskytujeme a zabezpečujeme priamo v sídle alebo v partnerských servisných strediskách MTD a Dolmar.

Otázky týkajúce sa naších produktov

V prvom rade si treba premyslieť, aký typ trávnika chcem resp. budem kosiť. Či sa bude kosiť nízka tráva tzv. parkový trávnik, alebo vysoká tráva. Či využijem i mulčovanie, poprípade či je zatrávnená plocha bez prekážok alebo je nutné časté obchádzanie napr. v okolí ovocných alebo okrasných stromčekov, na využitie pojazdu.

Každý typ motora dodaný na kosačke je bez oleja. Tento olej je nutné pred použitím naliať! V prípade použitia motora bez oleja je motor viac nepoužiteľný a zákazník nemá právo na reklamáciu tovaru. Jednorazová dávka do nádrže kosačky je 0,6l oleja. Olej je súčasťou našej ponuky v e-shope. Po zábehu motora, čo je cca. 5 hodín kosenia je nutné tento olej vymeniť a skontrolovať i znečistenie vzduchového filtra. Ak je filter znečistený je nutné ho vymeniť spolu s olejom, týmto sa predlžuje životnosť motora a tým i Vašej kosačky.

Nami vyskúšaný a odporúčaný olej je SAE30. Olej je súčasťou našej ponuky v e-shope.

Typ paliva je u všetkých rovnaký a to Benzín NATURAL 95. Rozdiel je iba v tom, že do 2-taktných motorov (krovinorez, vyžínač) sa benzín musí zmiešať s olejom.

Vždy je nutné riadiť sa pokynmi výrobcu stroja.

Mulčovanie je spôsob údržby trávnika. Pri kosení /mulčovaní sa odrezky trávnika v žacom ústrojenstve rozvíria a pritom sa nadrobno posekajú. Následne padajú v podobe malých čiastočiek späť do trávy až na zem. Tam najskôr poskytujú trávniku vlhkosť , neskôr zhnijú a tým vytvárajú prirodzenou cestou organické hnojivo.

Mulčovanie nie je vhodné pri kosení vyššej trávy v trávniku.

Trávny traktor odporúčame pri nutnosti kosenia väčších zatrávnených plôch. Ponúkame rôzne typy trávnych traktorov, pri ktorých výbere Vám ochotne poradíme.